Co to jest Perfect Service

Perfect Service to połączenie profesjonalizmu i doświadczenia firmy Inter Cars oraz JC Auto z wieloletnią praktyką właścicieli serwisów i mechaników.
Pomysł utworzenia ogólnopolskiej sieci warsztatów samochodowych Perfect Service powstał w firmie JC Auto (Japan Cars), która istniała od 1994 roku. JC Auto był liderem na polskim rynku wśród dystrybutorów w segmencie części do samochodów japońskich i koreańskich.
13 lipca 2007 roku Zarządy Spółek Inter Cars SA oraz JC Auto SA podpisały porozumienie o połączeniu obu firm. Oficjalne ogłoszenie fuzji nastąpiło podczas konferencji prasowej zorganizowanej przez Zarządy obu Spółek w dniu 16.07.2007r.

Właścicielem znaku towarowego Perfect Service i organizatorem sieci jest firma Inter Cars S.A.. Rosnące wymagania rynku i klientów zmuszają nas do wprowadzenia zwiększonych wymagań, niezbędnych do konkurowania na tym trudnym rynku.

Postawiliśmy na jakość usług świadczonych w naszej sieci, jednocześnie wprowadzając:

  • jednolite oznakowanie warsztatów,
  • szerokie wsparcie promocyjne,
  • programy finansowania rozwoju,
  • programy inwestycyjne,
  • program doradztwa technicznego

Korzyści z przystąpienia

Auto dla Serwisu

Dowiedz się więcej

Wyposażenie warsztatów

Dowiedz się więcej

Wsparcie techniczne

Dowiedz się więcej

Programy komputerowe

Dowiedz się więcej

Wymagania wobec warsztatu

Wyposażenie techniczne

Ponieważ Sieć warsztatów Perfect Service dokonuje napraw wszystkich marek samochodów niezbędne jest odpowiednie wyposażenie pozwalające na wykonanie napraw zgodnie z obowiązującą technologią.


Do obowiązkowego wyposażenia należą:

  • ściągacz do kolumn Mc Pherson’a,
  • zestaw do blokowania trzpienia amortyzatorów,
  • przyrząd do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego,
  • urządzenia do wymiany płynu hamulcowego,
  • przyrząd do kontroli ustawienia świateł,
  • urządzenie do sprawdzania geometrii kół (pomiar powinien dotyczyć 4-ch kół jednocześnie),
  • wyważarka do kół,
  • montażownica do opon.

Infrastruktura budynku

  • Wymagane minimum 3 stanowiska naprawcze
  • 2x stanowiska wyposażone w podnośniki,
  • Biuro obsługi klienta
  • Parking dla klientów
  • Komputer ze stałym dostępem do Internetu
  • Biuro obsługi klienta wyposażone w:
  • cennik usług
  • materiały reklamowe:
    • ulotki promocyjne,
    • wizytówki.

Wyszkolenie techniczne pracowników

Uczestnik zobowiązuje się do uczestniczenia w dwóch szkoleniach płatnych w ciągu roku od momentu podpisania niniejszej umowy. Pierwsze szkolenie płatne to: „Zarządzanie serwisem”:
  • biuro obsługi klienta,
  • wizerunek serwisu,
  • sprzedaż usług serwisowych.

Drugie szkolenie to wybrane przez siebie szkolenie techniczne. 

Standardy funkcjonalne zalecane:

  • Stosowanie druków zleceń naprawy zawierających: (dane klienta i jego podpis; dane pojazdu, uwagi klienta i przewidywany czas realizacji usługi; dane dotyczące realizacji zlecenia lub stosowane karty realizacji zlecenia),
  • Program warsztatowy,
  • Stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę,
  • Czystość i porządek wokół serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw,
  • Ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy próbnej, odbioru pojazdu od klienta i jego zwrotu.

Chcesz do nas dołączyć?

Wypełnij formularz

Skontaktujemy się z Tobą

opcjonalnie
opcjonalnie
Wyczyść

Lub wyślij nam e-mail na adres:

sieciserwisowe@intercars.eu

Galeria

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5